Ada Yang Nak Tahu Keaadan Tulang Awak Dengan

Ada yang nak tahu keaadan tulang awak dengan OSTEOPRO❓
.

Hujung minggu ni jika awak ada kelapangan jom singgah rumah ke 2 saya di Shaklee Kuala lumpur.
.

Saya nak ajak awak buat pemeriksaan tulang plus kalau awak nak dapatkan konsultansi dari pakar nutrionist pun boleh.
.

Yang ada kelapangan masa pula jom lah sambung dengar ceramah kesihatan petang tu nanti. Banyak info-info yang akan awak dapat.
.

Oh ya! dah alang-alang awak datang sabtu ni dan berminat nak jadi ahli Shaklee tapi tak tahu nak letak no. id upline. Ambil je no. saya ni.
(Pengedar Shaklee Aktif ID:1278081)
.

✅ ID: 1278081
.

Haaa bila dah sah jadi ahli Shaklee baru boleh beli produk.?
.

Setiap pembelian minimum sebanyak 100Unit value atau anggaran RM450 ke atas dalam satu resit pada hari tersebut awak layak dapat CABUTAN BERTUAH?. Wow best ke best?
.

Dah tentu best khen❓
✅ Masuk PERCUMA
✅ Pemeriksaan tulang dengan Osteopro PERCUMA
✅ Cabutan Hadiah lagi ?
.

So, apa tunggu lagi. Blok kan terus tarikh-tarikh dibawah ni untuk pastikan kehadiran awak di rumah ke 2 saya ni.
.

Jumpa awak di sana? Bawah ni link wasap saya. Mana tahu ada yang tersesat ke IKEA pula?

www.wasap.my/60136208808/HariKesihatanTulangShaklee

#PemeriksaanTulangPercuma
#KeputusuanPemeriksaanTulangSegera
#PengedarShakleeAktif